Kontaktinformasjon

Parkeringsselskaper

I de fleste tilfeller våre brukere kontakter Parklink kundesenter, gjelder det henvendelser som parkeringsselskapet må behandle. Kontakt parkeringsselskapet for henvendelser som gjelder:

  • Får ikke avsluttet parkeringen i appen
  • Kontrollsanksjon (bot)
  • Spørsmål knyttet anlegget
  • Feil / mangel på automatene
  • Spørsmål vedrørende betaling
  • Leie av P-plass

Hvem skal jeg kontakte?

Du finner kontaktinformasjon til riktig parkeringsselskap i Parklink-appen:

  1. Åpne Parklink-appen
  2. Søk opp den aktuelle parkeringslokasjonen
  3. Klikk Se priser og parkeringsinformasjon
  4. Klikk Kontakt parkeringsselskapet   

Klikk her for å se kontaktinformasjonen til kommunale parkeringsselskap.

 

Kontakt meg

Kontakt kommunen

Klikk på «Kontakt kommunen» for å se kontaktinformasjonen til de ulike kommunene.