Velkommen til

Hjelp og kundesenter

FAQ

Finn svar i vår FAQ (Ofte stilte spørsmål)

Har du noen spørsmål rundt ParkLink se gjerne gjennom vår FAQ for å få raskest svar.

  • Feil ved registrering i app
  • Spørsmål om fakturabetaling
  • Mottar ikke lenger push-varsel
  • Spørsmål knyttet ParkLink-appen

Gå til Ofte stilte spørsmål

Operatør

Kontakt parkeringsselskapet

Dersom du har spørsmål som gjelder feil ved registrering i app, får ikke betalt i appen, mottar ikke lenger push-varsel eller spørsmål knyttet ParkLink-appen kan du kontakte vårt kundesenter ved å fylle ut skjemaet lenger ned på siden.

Kontakt parkeringsselskapet for spørsmål rundt:

  • Får ikke avsluttet parkeringen
  • Kontrollsanksjon (bot / illeggelse)
  • Spørsmål eller klage knyttet anlegget
  • Automatene henger seg opp
  • Betaling
  • Leie P-plass

Søk etter parkeringsplassen og finn kontaktinformasjon

Fant du ikke lokasjonen? Klikk på en av knappene under for å finne kontaktinformasjonen til alle parkeringsselskapene

Kontakt oss

Kontakt Parklink

Har du spørsmål vedrørende betaling, faktura, leie av plass eller får ikke avsluttet parkering i ParkLink-appen?

Da må du ta direkte kontakt med parkeringsselskapet. For app relaterte henvendelser kan du sende oss en melding. Vi kontakt så snart vi kan (innen 1 virkedag)

Bli kontaktet

Hvis du ikke finner det du leter etter eller om det er hast, kan du legge igjen din kontaktinformasjon slik at vi kan ta kontakt med deg så snart vi har anledning (senest 1 virkedag)

Åpningstider: Hverdager fra 08:00 – 16:00

Adresse

Holbergsgate 21
0166 Oslo

Pressekontakt

E-post: presse@parklink.no